Wilt u graag opruimen, maar weet u niet waar u moet beginnen? Bent u al vaker gestart, maar lukt het niet om door te zetten of om het resultaat te behouden?
Er kunnen allerlei redenen zijn waarom opruimen tijdelijk niet lukt: een verhuizing, scheiding, mantelzorgtaken of een verlies kunnen veel energie vragen, zeker in combinatie met werk en/of gezin.
Misschien heeft u nooit geleerd hoe u effectief kunt opruimen. Spullen worden dan vaak verplaatst in plaats van echt opgeborgen, kasten raken overvol, en het aantal stapels nemen toe. De chaos groeit langzaam en het overzicht verdwijnt.
Als Professional Organizer kan ik je o.a. helpen bij:
Een overzichtelijk en opgeruimd huis waarin spullen een logische, vaste plek hebben. Elke ruimte wordt weer gebruikt waarvoor deze bedoeld is, het huishouden kost minder tijd en energie, en u voorkomt onnodige aankopen omdat spullen weer vindbaar zijn.
Maar vooral: uw huis wordt weer een plek waar u tot rust komt.
Connie Darwinkel
Alle prijzen zijn incl. BTW.
Na uw aanmelding neem ik telefonisch contact op om kort uw hulpvraag te bespreken. Als blijkt dat ik u kan helpen, plannen we een intakegesprek bij u thuis.
Tijdens dit gratis en vrijblijvende gesprek (ca. 1 uur) bespreken we uw situatie, doelen en knelpunten. Ruim voor deze afspraak niets op: ik krijg graag een realistisch beeld.
We starten met een opruimsessie van 3 uur. Dit lijkt kort, maar is intensief en effectief. We zoeken samen spullen uit, bepalen wat blijft en wat weg kan. Spullen die weg mogen, kunnen direct apart gezet worden voor de kringloop. De overgebleven spullen krijgen een logische vaste plek.
Ik ondersteun, stel vragen die helpen bij het maken van keuzes, geef structuur aan het proces en denk met u mee over routines voor de toekomst. Tussen afspraken is er ruimte om zelf verder te gaan met kleine klussen.
Indien gewenst neem ik per afspraak 2 kratten met spullen voor de kringloopwinkel meenemen.
Het uurtarief voor particuliere ondersteuning bedraagt €65,- inclusief BTW. Minimale afname is 2 uur per keer bij een losse afspraak.
Dit tarief is inclusief:
Niet inbegrepen zijn:
De pakketten zijn voordeliger; hoe meer uur u vooraf afneemt, des te lager het uurtarief wordt. Als de uren niet voldoende blijken te zijn, kunt u tegen hetzelfde uurtarief bijboeken.
Gaat u kleiner wonen of moet er snel veel geruimd worden, bijvoorbeeld bij een verhuizing? Dan help ik u om eerst te bepalen hoeveel ruimte er beschikbaar is. Aan de hand van plattegronden en/of metingen bepalen we samen hoeveel spullen mee kunnen en wat er moet worden uitgezocht.
Indien nodig schakel ik extra hulp in van bijvoorbeeld een kringloopwinkel, ontruimer of verhuizer voor:
Tijdens het intakegesprek zullen we dit bespreken en u geeft vooraf akkoord op de kosten hiervoor. Deze kosten worden transparant doorberekend.
De volledige Algemene Voorwaarden zijn hier te vinden.
Annuleren of verzetten van afspraken:
Hulp bij administratieve en (praktische) regelzaken bij leven en na een overlijden. Ondersteuning bij de afwikkeling van een nalatenschap. Samenstellen van een Persoonlijk Levensdossier.
© 2019-2025 Femke Bosma | Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Branding: Mette Pietersma | Foto: Simone Diederich
Deze website maakt gebruik van cookies.