Heb je een volle agenda? Staan afspraken en taken allemaal door elkaar? Kom je wel eens te laat op een afspraak omdat je geen reistijd had ingepland?
Graag geef ik 5 tips die het plannen en het overzicht houden een stuk makkelijker maken. Dubbele of vergeten afspraken, op verkeerde locaties verschijnen zullen je niet meer overkomen!
5 tips
- Noteer afspraken direct in je agenda; schat de benodigde tijd in en zet altijd de locatie er meteen bij zodat je dat niet op hoeft op te zoeken als je al met je jas aan staat.
- Plan ook meteen reistijd in voor en na de afspraak. Zo voorkom je dat je een aansluitende afspraak maakt op een andere locatie.
- Moet je iets voorbereiden voor een afspraak? Plan hier dan tijd voor in ruim voor de afspraak.
- Moet je bepaalde spullen meenemen naar de afspraak? Noteer dit dan ook in je agenda, bijvoorbeeld op de middag ervoor en leg ze alvast klaar.
- Bekijk dagelijks welke taak de meeste prioriteit hebben en voer deze dan uit.
Ik hoop uiteraard dat je aan de slag gaat met 1 of meerdere van deze tips. Zodat je meer gedaan krijgt en meer toekomt aan de dingen die jij belangrijk vindt.
Kan ik je verder helpen?
Zoek je hulp bij het uitzoeken of ordenen van jouw digitale administratie? Ik help je graag! Hier vind je meer informatie over de mogelijkheden.
Neem gerust contact op als je nog vragen hebt of een vrijblijvende kennismaking wil plannen.