Vindt u het lastig of vervelend om uw administratie bij te houden, zeker nu veel zaken digitaal verlopen? Heeft u al een tijd niets aan de administratie gedaan en ziet u er tegenop om te beginnen? Of moet u bij elk inlogmoment weer een nieuw wachtwoord aanvragen?
Het voortdurend moeten zoeken naar documenten of e-mails kost tijd, energie én geeft onrust. Gelukkig kan dit ook anders.
Samen creëren we een administratiesysteem dat bij u past en eenvoudig is bij te houden. U weet voortaan waar documenten thuishoren, hoe u e-mails archiveert én hoe u ze snel terugvindt. Dit bespaart tijd en voorkomt stress.
Desgewenst kunnen we periodiek afspreken om de administratie op orde te houden.
Na uw contactaanvraag plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij u thuis. Dit gesprek duurt ongeveer een uur. We bespreken uw wensen en voorkeuren rondom administratie en boekhouding.
De werkzaamheden vinden in principe bij u thuis plaats.
Uw administratie blijft bij u thuis, tenzij u expliciet de opdracht geeft om de uitzoek- en ordewerkzaamheden volledig uit handen te nemen.
Het uurtarief voor particuliere ondersteuning bedraagt €68,- inclusief BTW.
Dit tarief is inclusief:
kleine organizingmaterialen (zoals insteekhoezen, post-its e.d.)
kilometervergoeding binnen Zeewolde (eerste 5 km).
Niet inbegrepen zijn:
De volledige Algemene Voorwaarden zijn hier te vinden.
Annuleren of verzetten van afspraken:
Hulp bij administratie en (praktische) regelzaken bij leven en na een overlijden. Ondersteuning bij de afwikkeling van een nalatenschap. Opstellen van een Persoonlijk Levensdossier.
© 2019-2025 Femke Bosma | Algemene Voorwaarden | Privacyverklaring | Cookiebeleid | Branding: Mette Pietersma | Foto: Simone Diederich
Deze website maakt gebruik van cookies.