Administratie

Hulp bij de (digitale) thuisadministratie

Is het bijhouden van de administratie ingewikkeld of vervelend? Bijvoorbeeld doordat er veel digitaal gaat?
Is er al een hele tijd niets aan de administratie gedaan en zie je als een berg tegenop om eraan te beginnen?
Betekend ergens moeten inloggen steevast een nieuw wachtwoord aanvragen?

Steeds veel tijd en energie moeten besteden aan het zoeken van mails en documenten is vervelend. Nog vervelender is het zorgt voor onrust omdat je het overzicht kwijt bent. Dat kan anders!

Hierbij kan ik helpen

Een persoonlijk systeem

Het resultaat is een administratiesysteem dat voor jou logisch is en dat je zelf kunt bijhouden. Je weet nu waar je nieuwe documenten moet opbergen en hoe en waar je mails kunt archiveren én je kunt ze ook weer snel terugvinden. Je bespaart uiteindelijk tijd en geld en voelt geen stress meer. 

Mocht het nodig zijn of je voorkeur hebben, dan kan ik ook periodiek helpen met het op orde houden van de administratie.

De administratie op orde hebben,
geeft rust

femke bosma

Werkwijze en tarief

Kennismaking en prijsopgave

Nadat je contact hebt opgenomen, plannen we een kennismakingsgesprek bij jou thuis. Dit gesprek is gratis en vrijblijvend en duurt ongeveer een uur. We maken kennis en bespreken waar jij hulp bij wil hebben en wat jouw wensen en voorkeuren zijn ten aanzien van de administratie en boekhouding. 

Hierna ontvang je een prijsopgave met daarin de besproken werkzaamheden en het tarief. Nadat deze akkoord is bevonden gaan we aan de slag.

Aan de slag

We gaan samen aan de slag bij jou thuis.

De administratie verlaat jouw huis in principe niet. Tenzij je mij de opdracht hebt gegeven om het uitzoeken en ordenen van de administratie volledig uit handen te nemen.

Tarief

Het uurtarief bedraagt voor particulieren €68,-. Dit is inclusief BTW, kleine organizingmaterialen (insteekhoezen, post-its etc.) en reiskosten binnen een straal van 15 kilometer om Zeewolde, enkele reis.

Dit tarief is exclusief:

  • ‘grotere’ organizingmaterialen als multomappen, archiefmappen, archiefdozen etc. Deze kan ik uiteraard voor je aanschaffen en meenemen.
  • reiskosten voor afstanden >15 km buiten Zeewolde à €0,29 incl. btw per kilometer. 
  • eventuele parkeerkosten als openbare parkeerplek niet aanwezig is.
  • afvoeren van papier dat weggegooid wordt. Ik ga er vanuit dat dit ter plekke in een papiercontainer gegooid kan worden. Als er grote hoeveelheden (vertrouwelijk) papier afgevoerd moet worden, kan er eventueel een papiercontainer gehuurd worden.  

Voorwaarden en annuleren en verzetten van afspraken

De volledige Algemene Voorwaarden vind je hier. 

Voor het annuleren of verzetten van afspraken gelden deze voorwaarden:

  • Annuleren van afspraken graag schriftelijk via e-mail of via WhatsApp. 
  • Gemaakte afspraken kunnen tot 48 uur voor aanvang kosteloos worden geannuleerd.
  • Gemaakte afspraken kunnen tot 24 uur voor aanvang kosteloos verzet worden. Via telefoon, Whatsapp of mail.
  • Bij annulering binnen 24 uur of niet thuis zijn op de afgesproken tijd, wordt het afgesproken aantal uur in rekening gebracht.

Aanmelden

Liever eerst vrijblijvend kennismaken?

Femke Bosma ontzorgt

Hulp bij administratie en (praktische) regelzaken bij leven en na een overlijden. Ondersteuning bij de afwikkeling van een nalatenschap. Opstellen van een Persoonlijk Levensdossier. 

Contact

Aangesloten bij

Whatsapp openen
Hallo, kan ik je ergens mee helpen?