Administratie

Hulp bij de (digitale) thuisadministratie

Vindt u het lastig of vervelend om uw administratie bij te houden, zeker nu veel zaken digitaal verlopen? Heeft u al een tijd niets aan de administratie gedaan en ziet u er tegenop om te beginnen? Of moet u bij elk inlogmoment weer een nieuw wachtwoord aanvragen?

Het voortdurend moeten zoeken naar documenten of e-mails kost tijd, energie én geeft onrust. Gelukkig kan dit ook anders.

Hierbij kan ik ondersteunen

Een persoonlijk systeem

Samen creëren we een administratiesysteem dat bij u past en eenvoudig is bij te houden. U weet voortaan waar documenten thuishoren, hoe u e-mails archiveert én hoe u ze snel terugvindt. Dit bespaart tijd en voorkomt stress.

Desgewenst kunnen we periodiek afspreken om de administratie op orde te houden.

De administratie op orde hebben,
geeft rust

femke bosma

Werkwijze en tarief

Kennismaking

Na uw contactaanvraag plannen we een vrijblijvend kennismakingsgesprek bij u thuis. Dit gesprek duurt ongeveer een uur. We bespreken uw wensen en voorkeuren rondom administratie en boekhouding.

Uitvoering

De werkzaamheden vinden in principe bij u thuis plaats.
Uw administratie blijft bij u thuis, tenzij u expliciet de opdracht geeft om de uitzoek- en ordewerkzaamheden volledig uit handen te nemen.

Tarief

Het uurtarief voor particuliere ondersteuning bedraagt €68,- inclusief BTW.
Dit tarief is inclusief:

  • kleine organizingmaterialen (zoals insteekhoezen, post-its e.d.)

  • kilometervergoeding binnen Zeewolde (eerste 5 km).

Niet inbegrepen zijn:

  • ‘grotere’ organizingmaterialen zoals multomappen of archiefdozen etc. (deze kan ik voor u aanschaffen).
  • kilometervergoeding buiten Zeewolde à €0,29 incl. btw per kilometer. 
  • eventuele parkeerkosten.
  • afvoer van (vertrouwelijk) papier; ik ga ervan uit dat dit ter plekke in een papiercontainer kan. Bij grotere hoeveelheden kan er een papiercontainer worden gehuurd.  

Voorwaarden en annuleren en verzetten van afspraken

De volledige Algemene Voorwaarden zijn hier te vinden.

Annuleren of verzetten van afspraken:

  • Annuleren van afspraken graag schriftelijk via e-mail of via WhatsApp. 
  • Kosteloos annuleren: tot 48 uur voor aanvang.
  • Kosteloos verzetten: tot 24 uur voor aanvang.
  • Bij annulering binnen 24 uur of bij afwezigheid op het afgesproken tijdstip wordt het afgesproken aantal uren in rekening gebracht.

Aanmelden

Liever eerst vrijblijvend kennismaken?

Femke Bosma ontzorgt

Hulp bij administratie en (praktische) regelzaken bij leven en na een overlijden. Ondersteuning bij de afwikkeling van een nalatenschap. Opstellen van een Persoonlijk Levensdossier. 

Contact

Aangesloten bij

Whatsapp openen
Hallo, kan ik je ergens mee helpen?